Bersediakah Anda Untuk Masa Depan?

Assalamualaikum dan selamat sejahtera.

masa_depan_cerah

Hari ini sedang bercuti di rumah saja, nak pergi jalan-jalan pun dah tak tau nak pergi mana. Nak baca entri orang pun malas. (Pemalas tahap gaban betul yeop ni… huhu)

Sebenarnya yeop dah bersuka ria di banyak tempat sekitar Selangor dan Melaka. Biasalah hilangkan rasa tekanan. Sekali sekala kita perlukan percutian yang menyeronokkan untuk masa depan.

Bila yeop melihat masa depan, yeop rasa macam lain sedikit. Ramai yang tak perasan tapi cuba berfikir sejenak. Merancang benda yang bakal berlaku adalah satu perkara biasa, tapi nak merealisasikan masa depan tu?

Yeop telah mengalami beberapa masalah berkaitan masa depan yeop dan yeop sendiri tak ingin tahu apa akan jadi pada masa depan. Jadi yeop rasa tak perlu memikirkan apa yang terjadi nanti.

Dah merepek pulak yeop ni. Isi takde nak tulis. Hantam sajalah labu oii!!

Nota: Abaikan apa yang yeop tulis kat atas ni.

2 thoughts on “Bersediakah Anda Untuk Masa Depan?

  1. Betul tu, merancang senang la tetapi nak merealisasikan impian dan perancangan tu memang kena betul2 bersedia ke arah tu

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *