Category Archives: Lawak Sengal

Kenapa Awak Asyik ‘Typing’ Je?

By | November 5, 2015

Assalamualaikum dan selamat sejahtera. Belum habis cari idea untuk menulis, apa kata kita berhuhuhu seketika.

4 Jenis Tukang Gambar Versi Kucing

By | November 2, 2015

Assalamualaikum dan selamat sejahtera. Dah sampai satu tahap yeop main gambar je. Hahaha Layan jelah…

Gambar Aksi Kucing Pada Tepat Waktunya

By | Oktober 12, 2015

Assalamualaikum dan selamat sejahtera. Dah bermalas-malasan nak tulis panjang-panjang, yeop nak bagi gambar kucing yang menarik dan best untuk dilayan.

Kalau Terbakar Panggil Apa?

By | Ogos 26, 2015

Assalamualaikum dan selamat sejahtera. Bila stress petang-petang macam ni, apa kata layan lawak ni. Ni sembang antara loghat kat Malaysia. Jom layan.

Kesian Kucing Tu… Huhuhuhu

By | Ogos 19, 2015

Assalamualaikum dan selamat sejahtera. Dah masuk tengah hari ini, yeop nak tunjuk satu video berkaitan kucing.   Susah kucing ni nak lompat sebab lantai licinSusah kucing ni nak lompat sebab lantai licin Posted by Kongsi Video on 18hb Ogos 2015   Agaknya apa dia nak buat…

Lagu Raya Versi Lawak. Jom Layan

By | Julai 13, 2015

Assalamualaikum dan selamat sejahtera. Hampir 4 hari menjelang hari raya Aidilfitri. Mesti ramai tak sabar nak meraikannya. Yeop tau. Sempena hari raya tahun ni, yeop nak kasi video dari YouTube lagu raya yang lawak dan kelakar untuk tontonan anda semua. Jom layan.   *akan dikemaskini bila terjumpa video kelakar berunsur raya di sini*