Fakta Tentang Kucing Yang Korang Tak Pernah Tahu (mungkin la..)

By | Oktober 11, 2012

Aku terjumpa tentang maklumat ni di theoatmeal.com tadi. Sangat2 menarik untuk dikongsikan dengan pencinta kucing di luar sana 😉

Fakta 1: Rupanya bilangan jari kucing di kaki depan & belakang tak sama!

Fakta 2: Lidah kucing tak leh kesan rasa manis rupenye.. huhu

Fakta 3: Isaac Newton lah yang merekacipta pintu flap untuk kucing (rumah omputih biasa ada benda ni)
Fakta 4: Abraham Lincoln sgt gilerkan kucing

Fakta 5: Kucing ada kuasa ultrasonic!

Fakta 6: Kucing lari lebih laju dr korang.. Haha.. (Korang penah tak dpt tangkap kucing masa korang main kejar2 dgn dia? Tak kan.. hehe)
nota mulut: fuh, hebatlah kucing tu.. patotlah senang nk tangkap tikus 😀
sumber: Zamani84

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *