Malaysia Dilanda Tsunami Banglasia?

By | Mei 20, 2013

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Tak pernah terkejut, sejak PRU-13 lepas ramai geng-geng pakar politik tak bertauliah mencampur aduk segala-galanya, termasuklah bangla.

Duit Malaysia jadi Banglasia?

Kita layan jelah…. huhu

6 thoughts on “Malaysia Dilanda Tsunami Banglasia?

  1. jal

    hahah memang makin ramai bangla semenjak dua menjak kat kl ni tambah waktu petang dalam bas [enuh dorang jer hahah

    Reply
    1. Khairil Mazri Post author

      tulah..

      nak salahkan mereka dah takbleh.
      kalo diorg tak tau malaysia nie tak kaya, dh lama mereka tak datang, dan taklah kaum kita je ada…

      Reply

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *