Andai Mahu Mencari Cinta

Wahai kaum Adam.. Andai mahu mencari Hawa.. 1. Jangan dilihat pada purdah mahupun tudung semata-mata. Kerana…

[FAKTA] Hari Kidal Sedunia

Pada 13 Ogos setiap tahun, tarikh tersebut diumumkan sebagai Hari Tangan Kidal Sedunia iaitu sebagai memperingati…

Cantiknya Lelaki & Hebatnya Wanita

Nak tahu dimana Kecantikan Lelaki?? Inilah Ciri-Cirinya…. 1) Lelaki yang mampu mengalirkan air mata untuk ingatan.…

Tujuh Perempuan Bertanya, Seorang Lelaki Menjawab

Kaum feminin cakap “susah jadi wanita”, mereka telah digoda dan diperdaya oleh syaitan dan hawa nafsunya…

6 trik website Google yg korang tak tau

6 Trik di Website Google Yang Agak Lucu Nak tengok website google menari tak?Website google pun…

Kerja masa paling muda: menarik tu!!!

Assalamualaikum korang semua… Hari ni saja dah masuk dua (2) entry tau. nie disebabkan bosan sangat-sangat.…