Tujuh Perempuan Bertanya, Seorang Lelaki Menjawab

Kaum feminin cakap “susah jadi wanita”, mereka telah digoda dan diperdaya oleh syaitan dan hawa nafsunya…

6 trik website Google yg korang tak tau

6 Trik di Website Google Yang Agak Lucu Nak tengok website google menari tak?Website google pun…

Kerja masa paling muda: menarik tu!!!

Assalamualaikum korang semua… Hari ni saja dah masuk dua (2) entry tau. nie disebabkan bosan sangat-sangat.…

Rahsia Kejayaan Orang Jepun

Apa rahsia orang Jepun maju ke hadapan? Tengoklah kat bawah:1. KERJA KERAS Sudah menjadi rahsia umum…

Al-Quran Pertama Di Dunia

Allah swt berfirman: “Sesungguhnya Kami-lah yang menurunkan al-Quran, dan sesungguhnya Kami benar-benar memeliharanya.” (Q.S. 15 :…

Lelaki Kuat Gayut – Kurang Produktiviti Sperma

3Share Agak mengejutkan mengenai berita ini apabila kosmo menyiarkan satu artikel mengenai “Telefon Bimbit Punca Lelaki…