cerita lelaki wanita

Tujuh Perempuan Bertanya, Seorang Lelaki Menjawab

Kaum feminin cakap “susah jadi wanita”, mereka telah digoda dan diperdaya oleh syaitan dan hawa nafsunya sendiri, seperti yang kita lihat dialog dibawah, bagaikan mempersoalkan ketentuan Allah terhadap mereka. Dengan kata lain yang agak kasar, Allah berat sebelah pada kaum wanita. Keluhan remaja perempuan A: “Aduh, situ tutup, sini tutup. Susah la gini. Apasal laki-laki […]

cerita

Kerja masa paling muda: menarik tu!!!

Assalamualaikum korang semua… Hari ni saja dah masuk dua (2) entry tau. nie disebabkan bosan sangat-sangat. kalo time cuti sekolah lagi memeningkan. takpelah, nak buat cemane… kena banyakkan bersabar jelah… tengah hari ini nak cerita pengalaman kali pertama bekerja masa paling muda. Wow! menarik tu… mesti korang nak tau cemana saya boleh dapat keja seawal […]

fakta ke auta Ilham Info Respek

Rahsia Kejayaan Orang Jepun

Apa rahsia orang Jepun maju ke hadapan? Tengoklah kat bawah:1. KERJA KERAS Sudah menjadi rahsia umum bahawa bangsa Jepun adalah pekerja yang rajin. Secara purata jam kerja pegawai di Jepun adalah 2450 jam/tahun, sangat tinggi dibandingkan dengan Amerika (1957 jam/tahun), Britain (1911 jam/tahun), Jerman (1870 jam/tahun), dan Perancis (1680 jam/tahun). Seorang pekerja di Jepun dapat […]

Ilham Info

Al-Quran Pertama Di Dunia

Allah swt berfirman: “Sesungguhnya Kami-lah yang menurunkan al-Quran, dan sesungguhnya Kami benar-benar memeliharanya.” (Q.S. 15 : 9) Al-Quran adalah kalam Allah swt yang merupakan mukjizat diturunkan kepada Muhammad saw melalui malaikat Jibril, ditulis di mushaf diriwayatkan secara mutawatir serta membacanya sebagai ibadah. Menurut beberapa pengkaji keislaman, sejarah pengumpulan al-Quran begitu kompleksitas. Sayangnya pengkaji tersebut tidak […]

cinta kahwin lelaki

Lelaki Kuat Gayut – Kurang Produktiviti Sperma

3Share Agak mengejutkan mengenai berita ini apabila kosmo menyiarkan satu artikel mengenai “Telefon Bimbit Punca Lelaki Mati Pucuk“. Seperti agak keterlaluan bunyinya sehinggakan mati pucuk. Sejauh mana kebenaran dan rekod lelaki yang mati pucuk berpunca dari penggunaan telefon bimbit?Menurut kosmo berdasarkan kajian oleh Persatuan Pengguna Pulau Pinang(CAP), Lelaki yang gemar menyimpan telefon bimbit di dalam […]

fakta ke auta Info

4 Tip Manusia Berkaitan Harta & Gaya Hidup

4 TIP MANUSIA BERKAITAN DENGAN HARTA DAN GAYA HIDUP …. 1. ORANG BERHARTA DAN MEMPERLIHATKAN HARTANYA Orang seperti ini biasanya bergaya hidup mewah. Untung perilakunya ini masih sesuai dengan penghasilannya sehingga secara finansial sebenarnya tidak terlalu bermasalah. Hanya saja , ia akan menjadi hina kalau bersikap sombong dan mer…endahkan orang lain yang dianggap tidak selevel […]

cinta kahwin lelaki wanita

Lelaki Tahu Perempuan Tahu

Lelaki perlu tahu yang perempuan:1. Bukan bermaksud suka merajuk, tapi hanya ingin bermanja dan mendapatkan perhatian.2. Bukan bermaksud cerewet tak tentu hala, kadang kala wanita ingin lelaki mengikut kata-katanya sekali sekala.3. Ibarat sehelai sutera, cantik, mulus, lembut dan mudah tercarik dan koyak. Walaupun seorang wanita memaafkan seseorang yang lain atas sebab sesalahan, biasanya wanita akan […]

cerita cinta kahwin lelaki wanita

Kecantikan Seorang Wanita – Permata Idaman Lelaki

 Wanita muslimah, idaman lelaki solehah.  Wanita adalah ciptaan Tuhan yang memang unik, begitu juga lelaki. So, disini disenaraikan 31 kecantikan wanita yang membuat wanita itu unik dan menjadi permata idaman lelaki. 1. Kecantikan seorang wanita ialah terletak sejauh mana ia dapat menahan (menjaga) malunya, sementara kegagahan seorang lelaki ialah terletak sejauh mana ia dapat menahan […]